Někteří mají potíže mírné až střední, jiní intenzivní.

Jejich míra ovlivňuje kvalitu života a aktivity.

 
Mnoho faktorů může vyvolat nevolnost:

bolesti hlavy, migrény, tlak, stres, dráždivý tračník, cestování, změny počasí, změny v jídelníčku, deprese, bolest, porucha rovnováhy, jízda autem, rychlé vstávání atd.

Antihistaminika - působí tak, že blokují zejména "zvracení centrum" v mozku, zastavují nevolnost a omezují ji. Také obnovují tělesnou rovnováhu.

 

 

Změny jídelníčku vám mohou pomoci výrazně snížit příznaky nevolnosti.

 

 

Vždy je nutné zůstat hydratovaný. Pití 6 - 8 sklenic vody denně může pomoci odstranit pocit nevolnosti či jí zmírnit.

 

 

Jak k předcházení nevolnosti:
  • Některé potraviny, které mohou přispět ke zmírnění nevolnosti.
  • Vyhněte se citrusovým plodům, šťávám a jiným kyselým potravinám.
  • Nenuťte se do jídla na které nemáte chuť.
  • Vyhněte se vůním, jenž spouštějí vaší nevolnost (to může zahrnovat některé potraviny, parfémy, nebo květiny).
  • Vezměte proti nevolnosti léky ještě před cestou v dopravním prostředku.
  • Vyhněte se pití alkoholu, protože to může způsobit ospalost, potíže s rovnováhou, závratě a nevolnost.
  • Jezte až hodinu po té co vstanete. To umožní, aby váš žaludek měl čas se usadit. Místo toho zkuste pít velkou sklenici vody jako první.
  • Zkuste výzkum "fibro přátelské potraviny" na netu a zjistěte, jaké potraviny jsou nejlepší pro vaše tělo.
  • Máte-li jet na dlouhou vzdálenost, seďte na předním sedadle. Seďte po směru jízdy. Dívejte se na nepohyblivý předmět v dálce.

http://voicesoffibromyalgia.blogspot.cz/2013/02/the-atomic-tummy-fibromyalgia-nausea.html