Až 70% fibromyalgiků je obézních z důsledku FM

fibromialgiamelilla.wordpress.com/2013/01/22/hasta-un-70-de-los-pacientes-con-fibromialgia-severa-padece-obesidad/

Pravidelné a zdravé stravování je pro fibromyalgiky náročné a často nemožné

chronicfatigue.about.com/od/exercisenutrition/a/eatinghealthy.htm

 

Tyto výživové tipy vám mohou pomoci snížit potíže u FM:

  • Eliminovat potenciální potravinové alergeny, včetně mléka a mléčných výrobků, pšenice (lepek), kukuřice, sója, konzervační látky, potravinářské přídatné látky.
  • Jíst antioxidační potraviny, včetně ovoce (např. borůvky, třešně, a rajčata), a zeleniny (např. kapusta, špenát, a papriky).
  • Vyhnout se rafinovaným potravinám, jako jsou bílý chleba, těstoviny a cukr.
  • Méně červeného masa. Více libového, ryb, luštěnin.
  • Použití zdravé jedlé oleje, jako je například olivový olej a rostlinný olej.
  • Snížení nebo odstranění trans mastných kyselin v komerčním pečivu, jako jsou sušenky, suchary, koláče, smažené pokrmy a margarín.
  • Vyhněte se alkoholu, tabáku a kofeinu, a mezním potravinám, které mají vysoký obsah cukru, soli a tuku. Vyhýbejte se potravinám s přísadami jako glutamát sodný (MSG).
  • Pijte 6-8 sklenic filtrované vody denně.

Strava u FM

Dieta pro Fibromyalgiky

01.02.2012 19:56
O výživě a stravování pro fibromyalgické pacienty toho bylo popsáno velmi málo. Výzkum dosud neprokázal žádné konkrétní potraviny ovlivňující fibromyalgii, pozitivně nebo negativně. Zdravá strava je důležitá pro krocení fibromyalgie (FMS) nebo chronický únavový syndrom (CFS, nebo ME / CFS ). I když...
Záznamy: 16 - 16 ze 16
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6