Až 70% fibromyalgiků je obézních z důsledku FM

fibromialgiamelilla.wordpress.com/2013/01/22/hasta-un-70-de-los-pacientes-con-fibromialgia-severa-padece-obesidad/

Pravidelné a zdravé stravování je pro fibromyalgiky náročné a často nemožné

chronicfatigue.about.com/od/exercisenutrition/a/eatinghealthy.htm

 

Tyto výživové tipy vám mohou pomoci snížit potíže u FM:

  • Eliminovat potenciální potravinové alergeny, včetně mléka a mléčných výrobků, pšenice (lepek), kukuřice, sója, konzervační látky, potravinářské přídatné látky.
  • Jíst antioxidační potraviny, včetně ovoce (např. borůvky, třešně, a rajčata), a zeleniny (např. kapusta, špenát, a papriky).
  • Vyhnout se rafinovaným potravinám, jako jsou bílý chleba, těstoviny a cukr.
  • Méně červeného masa. Více libového, ryb, luštěnin.
  • Použití zdravé jedlé oleje, jako je například olivový olej a rostlinný olej.
  • Snížení nebo odstranění trans mastných kyselin v komerčním pečivu, jako jsou sušenky, suchary, koláče, smažené pokrmy a margarín.
  • Vyhněte se alkoholu, tabáku a kofeinu, a mezním potravinám, které mají vysoký obsah cukru, soli a tuku. Vyhýbejte se potravinám s přísadami jako glutamát sodný (MSG).
  • Pijte 6-8 sklenic filtrované vody denně.

Strava u FM

Jak začít s makrobiotikou

10.01.2013 22:22
Pokud by měl někdo zájem: www.macrobios.cz/cs/makrobiotika-navod

Aspartam

01.12.2012 14:32
U některých lidí s fibromyalgií, potraviny slazené aspartamem mohou zhoršit symptomy nemoci. Několik případů bylo popsáno v odborné literatuře. Studie naznačují, že odstranění aspartamu může vést ke značnému zlepšení zdravotního stavu. Domníváme se, že aspartam je agonistou několika buněk...

Kvasinky a lepek

01.12.2012 14:51
Tyto dvě látky se často vyskytují společně. Zejména je najdeme v pekařských výrobcích, jako je chléb, těstoviny, pizza. Lepek je soubor bílkovin pšenice, ječmene a žita. Nesnášenlivost lepku se nachází v malé míře v populaci. Jde buď o celiakii nebo alergii na lepek. Nezdá se, že...
Záznamy: 7 - 9 ze 16
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>